sacii cu mere

„ce ti-am facut de imi raspunzi asa mereu?…ti-am gresit cu ceva in trecut?”

-nu stiu, poate mi-ai furat desertul…

„nu imi amintesc sa fi facut vreun rau intentionat…dar poate e ceva ce nu imi pot aminti…”

-e nasol daca e asa…daca nu stii ce ai facut, e posibil sa imi fi furat ceva…

„…la gradinita…”

-…sau, poate, prin liceu…sau chiar la facultate…om fi fost colegi de serie, de an…si nu m-ai vazut…

„ti-am refuzat vreo intalnire?”

….

„totusi…cam cate mere ti-oi fi furat la gradinita?”

-vreo cativa saci…

Lasă un răspuns

