vin fiert

cand sunt racita, beau. cand beau, scriu. cand scriu, nu stiu despre ce.

imi trebuie nitica inspiratie, o muza. de preferinta cu picioare paroase, frumoase si bagate intr-o pereche de blugi de calitate…

din nu stiu ce motiv (posibil piperul din vin) mi l-am imaginat pe motan in blugi pentru matze…am ras de am dat vin pe mine.

acu ca tot veni vorba si picioarele mele sunt introduse in blugi…noi…, sunt frumoase si…si atat! (ahemm!)

pastrez sentimentul asta de ceva, de dor de ceva, de chef de ceva…

mi s-a spus mai demult ca nu sunt tocmai un exemplu de mama, ca imi traiesc viata…ca scriu prostii…

well, stii, e viata mea…si o traiesc, si o scriu, asa cum imi place mie!

scriu, visez, amestec realitatea cu povestile, scortisoara cu vinul…

Vlad rade….i-am  povestit despre blugii pentru motani. Ar merge de-o poveste: motanul imbracat.

suna mai degraba a poveste de oameni mari.

………

Vlad doarme si eu visez la povestile mele: gradina cu nuc si narcise, nisipul cu scoici, malul cu vise…si narile imi sunt gadilate de scortisoara din cana.

Imi e dor sa ma imbrac frumos, sa fiu stralucitoare si zambitoare in rochita neagra, sa cobor din masina si el sa imi sarute mana. imi e dor sa ii zambesc si sa pasim pe trepte, imi e dor sa ma prinda in brate si sa imi spuna ca stelele sunt pe cer pentru mine, dar ca ochii mei le eclipseaza pe toate…imi e dor sa ma uit in oglinda si sa ma vad pe mine…

imi e dor sa ii simt privirea in suflet, ochii lui blanzi si tristi, sa ii simt buzele moi tremurand, sa simt ca imi curge prin vene si sa nu fim decat noi in mijlocul a sute de oameni.

imi e dor sa fiu ridicata pe un piedestal, pusa intr-un dulap cu vitrina din vise, libera sa cobor, libera sa raman, libera sa iubesc!

imi e dor sa fiu ajutata la tablouri, sa vina si sa traga tuse negre dupa indicatiile mele, imi e dor sa il privesc pictand, in timp ce eu ma intind ca o matza pe canapeaua ingusta a tineretii mele…

imi e dor sa il simt atat de aproape si sa nu vreau mai mult, imi e dor sa il iubesc frumos si senin, imi e dor sa ma pierd in privirea lui si sa jucam un joc simplu, format din trei linii de text…

imi e dor sa sar prin baltoace, sa culeg melci, sa-i  zambesc ploii…

imi e dor de mine, de tine, de noi, de anii mei tineri, de povestile cu zane.

imi cobor privirea spre ibricul de ceai: plin cu vin.

si vinul fierbe. ca mine…

Un comentariu la “vin fiert

Lasă un răspuns

