un robert

am gasit un robert….l-am vazut stand in genunchi in fata mea cu un servetel proaspat scos din pachet intins spre mine….ma intreba daca sunt ok pentru ca a vazut ca plang…

era blond, poate putin mai tanar decat mine, foarte frumos si zambitor.

un robert perfect!

si singura replica idioata de care am fost in stare a fost: „multumesc, am si eu servetele”….

ca-n filmele cu prosti…pe bune….

Un comentariu la “un robert

  1. Replicile bune vin intotdeauna cand e prea tarziu 😛 Dar sgur o sa mai fie Roberti (cu o floare nu se face primavara, dar totusi daca a aparut o floare, nu e ea primavara asa departe) :*

Lasă un răspuns

