terapie

cea mai buna terapie e terapia cu soare…

sa ma trezesc dimineata cu razele soarelui jucandu-mi pe obraji;

sa imi beau cafeaua in bucatarie cu soarele batand jucaus in geam si ascunzandu-se in irizatiile aurii ale draperiei…

sa stau la birou visand la po zi de vara insorita, in timp ce 2 cutulandri fugaresc o raza de soare pe zapada…

sunt/ am fost/poate voi mai fi deprimata…

nu am motiv, dar sunt.

simt ca tot ce e bun e aiurea si ca tot ce e aiurea e grav.

incerc sa imi revin de ceva vreme, dar tot ce ma bucura, raneste pe altii.

ma intrebam intr-o zi de ce nu trec si eu la povesti de pe strada, din politica, din teveu…de ce nu scriu comercial, ca sa ma placa lumea, sa ma citeasca, sa comenteze, sa ma cunoasca…

apoi am ras!

„sa ma citeasca”??? nici eu nu ma pot „citi”…

sa ma cunoasca?

nici eu nu ma cunosc…

nu stiu cine sunt, cu ce ma ocup de fapt, cu cine traiesc, de ce, de cand, unde e familia mea, care e, cum e, cat de mare e, daca mai e…

……

buna! eu sunt tereza…am un frate vitreg si un iubit bogat. o mama frumoasa si un tata destept. un motan rasfatat si o mica afacere.

in timpul liber scriu. in timpul ocupat citesc.

scriu pentru mine, in stilul meu, despre mine.

buna! eu sunt tereza…

tu cine esti???

Lasă un răspuns

